jueves, 25 de septiembre de 2008

Se inicia el IX Ciclo "Domingos a escena" de teatro aficionado, en Ferrol, Galicia. ESPAÑA

El IX Ciclo "Domingos a escena" de teatro aficionado, de Ferrol, Galicia, inicia su andadura.


El grupo MAX Teatro nos remite la información del Ciclo de teatro aficionado "Domingos a escena" de Ferrol que transcribimos del Blog del Ciclo, en su idioma original, y que a continuación traducimos por su interés.

O Domingo 21 de Setembro, (e ata o 19 de Abril do 2009), comezou o “IX ciclo de Teatro Afeccionado de Ferrol”, que como sabedes, se celebra tódolos Domingos as SETE da tarde, (19,00 horas), no Centro Cívico de Caranza.. Despois do éxito do ciclo pasado, pensamos repetir este DAE 2008-2009, con a afluencia de publico que tivemos en anos anteriores.. Por aquí van pasar grupos de teatro afeccionado de toda Galicia, así virán a representar os seus traballos xente da Coruña, Lugo, Ourense e Pontevedra, sen esquecer os grupos de Ferrol, e Ferrolterra, que a maioría, han de pasar por “Domingos a Escena”, na 2a. Parte do Ciclo..

O grupo Max Teatro, organizador de “Domingos a Escena”, agradece a, Yolanda Díaz, como responsable da área de Cultura do Concello de Ferrol, e o seu Técnico Cultural, Marcos Lorenzo, por confiar outro ano mais, en nos, e darlle continuidade ó ciclo de teatro afeccionado mais importante da nosa comunidade..

Este ciclo de Teatro Afeccionado está patrocinado polo Concello de Ferrol, Deputación Provincial e Xunta de Galicia.

El domingo 21 de septiembre (y hasta el 19 de abril de 2009, comenzó el IX cliclo Teatro Aficionado de Ferrol, en el centro cívico de Caranza. despues del éxito del ciclo pasado, pensamos repetir estos "Domingos a Escena" 2008-2009, con la afluencia de público que tuvimos en años anteriores. Por aquí van a pasar grupos de teatro aficionado de toda galicia, así representarán sus trabajos gente de A Coruña, Lugo, Ourense y Pontevedra, sin olvidar a los grupos de Ferrol y Ferrolterra, que la mayoría pasará por "domingos a escena" en la segunda parte del ciclo.

El Grupo Max Teatro, organizador del "Domingos a escena" agradece a Yolanda Díaz, como responsable del área de cultura del Ayuntamiento de Ferrol y a su técnico Cultural, Marcos Lorenzo, por confiar otro año más en nosotros, y darle continiudad al ciclo de teatro aficionado más importante de nuestra comunidad.

Este ciclo de Teatro Aficionado está patrocinado por el Ayuntamiento de Ferrol, la Diputación Provincial y la Xunta de galicia.